31 Ocak 2012 Salı

Kore Müziği

Bölümlere ayırmak isterdim ama balıklama dalayım konuya dedim iyi oldu iyi. Yani öylesine kendimce beğendiğim çoktan seçmeli şarkılar....


Rain (Bi) çok ama çok sevdiğim bir oyuncu + şarkıcı (hafif amerikan staylaaa :0). Çok şeker, kaslı, utangaç; harika bir sesi olduğunu söylememe gerek varmı? (Yanlız Full House'daki kıyafetlerini hiç beğenmedim kafası minnacık, oyuncak gibi duruyodu, tabi saç kesimiylede alkalı olabilir. O.o  )
İşte Rainism 
Dikkaat! Bu müziğin havasına kapılabilisiniz.

Big Bang Grubu hakkında şarkıları dışında bir bilgim olduğunu söyleyemem  araştırıp özel bi konu açıcam yazdım bi kenara. Imm tadımlık bi şarkı atayım burayaa 
Tonight

 vee sıradaki şarkı dahaa yavaş daha duygusal. Secret Gardendaki beni en çok ağlatan şarkı "That Man"
dizi izlemeden de ağlaya biliyorum inanın dün gece dinlediğimde gözlerim kıpkırmızı bi şekilde yatağa girdim. Yatağa girdikten sonrada ağlamaya devam tabi, kader nırıım nırııııııım nırırırınırıım.
That Man Secret Garen OST
İngilişçe alt yazısıda varrmışş oyy.
Buyrun çekinmeyin ağlayın. :''/



Devam edeceek..........



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder